Noaptea reducerilor la mall

A fost mediatizata pe aproape toate site-urile de evenimente din oras. S-au impartit pliante pe strada. Chiar aveam si in camera unul. Anii trecuti nu am mers, desi am locuit in Tudor un an. Aseara, cu colegii de camera, am mers sa vedem ce se intampla. Eu nu aveam de gand sa cumpar ceva, colegii vroiau ceva pentru iarna. Furnicarul a inceput din Bucsinescu, unde traficul devenea brusc aglomerat. Parcarea era plina. Intrarea in mall se facea greu. Sincer, ma asteptam sa vad geva de genul cum vedeam in state. Acolo nu se calca lumea in picioare ca aici la reduceri. Si acolo, chiar sunt reduceri considerabile. Cred ca era de 2 ori mai multa lume decat poate duce mall-ul acesta. Si ma asteptam sa vad hostess-uri, fete dragute care atunci cand treci prin fata magazinului sa-ti spuna ce reduceri sunt, sau chiar de la mall, sa te ajute cu indicatii sa ajungi la magazinul de care ai nevoie. Dar nimic. Majoritatea magazinelor nu aveau facut nici un material promotional pentru noaptea reducerilor. Nici un afis, nici un pliant. Unele nu aveau afisat nimic, altele, listat cu probabil 10 minute in urma, un A4 alb pe care scria x% reducere/reducerea se face la casa. Nu tu nimic afise serioase, nu tu preturi noi pe etichetele hainelor. Bine, mai erau rafturi cu reducerea scrisa in fata lor. Magazinele noi, alea de firma, nu pot zice ca le-am studiat in detaliu, si poate, datorita serii in cauza, nu aveau hainele cele mai bune pe rafturi, dar nu se ridica la nivelul celor din afara. Si mai era un fel de spectacol la etajul 1, un DJ agasant vorbea neincetat si cateva fete dansau in lenjerie….Tipic, Romania, nu-i eveniment fara funduri goale…Trebuie sa aiba lumea la ce sa faca poze cu iPhone-ul… Erau niste copii la etajul 2 la inghetata…au uitat si de inghetata si de tot cand le-au vazut…nu se mai dezlipeau de balustrada. Nu vad fericita nici legatura dintre reduceri si bodypainting. Mai multe fete in lenjerie pe holuri, cu cat mai m ulte cu atat mai reusit evenimentul. La noaptea reducerilor si aerul conditionat a fost redus. Ori nu era pornit, ori il porneau cand si cand, sau era lasat la minim, ori e iar treaba de roman si nu face fata la volumul cladirii. In unele zone nu mai puteai sa respiri in voie. Filozofia cumparatorului roman e coada. A sta la coada e ceva ce vezi prea des in Romania. Am vazut cozi si in alte parti, dar organizate, cu culoar, cu aer curat in jur, cu muzica. La House of Art, unde au luat in serioa noaptea reducerilor si aveau 50% reducere, coada era de la casa pana in capatul celalalt al magazinului. As zice ca iti lua mai bine de o ora sa ajungi in fata. Saracii, au fost condamnati la consum. Concluzia mea este ca o data pe an mall-ul devine bazar, ca romanul nu are cultura clientului, ca se incearca transformarea unui eveniment economic in unul monden, ca nu calitatea produselor brand-ului ci snobismul cumparatorului face sa fie vanzare, ca exista cu siguranta exceptii de la ce am spus dar mojoritatea voteaza si castiga. Share this: Facebook
 

IT & Life.. Published @ 2023 by fantezii