artist-07

Campaniile neconventionale de marketing inseamna creativitate pura. Intr-o lume in care este tot mai dificil pentru cei care promoveaza un produs sa atraga atentia potentialilor clienti, se incearca tot felul de idei pentru campanii de marketing neconventionale. De multe ori, pentru a gasi ideea perfecta, este nevoie de timp si rabdare, dar rezultate obtinute vor justifica timpul investit. Un exemplu de concept inovator de marketing care poate parea surprinzator pentru unii este cel promovat de echipa Lorenzo-Cristian, care au reusit sa revolutioneze campaniile de marketing pentru mai multe firme din Romania.

Campaniile de marketing neconventionale iti permit sa ai libertate in ceea ce priveste modul de abordare, deci poti sa dai frau liber imaginatiei si creativitatii. Tocmai asta este cel mai interesant cand vine vorba de campaniile neconventionale de marketing, pentru ca te poti astepta la orice. Pot fi neconventionale atat suporturile publicitare care se folosesc in campanie, cat si modul in care potentialii clienti sunt abordati. Un exemplu bun de marketing neconvetional este chiar platforma noua de comunicare a BCR. Cu siguranta stii reclama aceea care te intreaba cu cine faci banking. Despre ea este vorba.

Un tip de publicitate neconventionala pe care il practica foarte mult anumite firme din domeniul financiar-bancar sau chiar retail este publicitatea in cladirile de birouri. Alte exemple pot fi proiectii interactive pe tot felul de suprafete, inclusiv pe apa. Efectele speciale sunt din ce in ce mai mult folosite pentru campanii de marketing. Pentru a beneficia de o astfel de campanie, va trebui sa apelezi la serviciile unui magician. Poate parea ciudat, dar este cat se poate de adevarat.

Pentru a combina magia cu marketingul, este destul sa ai niste idei foarte bune si efectele vor fi mai mult decat spectaculoase, pentru ca oamenii adora magia. Trebuie insa sa alegi un magician cu experienta daca vrei ca rezultatele sa fie optime. Gandeste-te ca cei care vor vedea numerele de magie vor dori sa faca poze sau chiar sa filmeze, iar apoi cu siguranta vor posta pe retelele de socializare ce au vazut.

Daca ai incercat diverse strategii de marketing si nu au functionat asa cum ti-ai dorit, de ce sa nu incerci ceva nou. Ideile noi prind cel mai bine cat inca sunt proaspete. Nu uita ca cei care au venit cu ceva inovator si indraznet au avut cel mai mult succes de-a lungul timpului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*
Website